Canionul Valea lui Stan | Muntii Fagaras

asdaa

După tura pe vf.Moldoveanu(VideoDeAcolo https://youtu.be/EmRvAjb-37M )m-am îndreptat cu tatăl meu spre Arefu unde am rămas peste noapte.Pt ziua consecutiva aveam in plan 2 trasee mai lejere ,Valea lui Stan și Vânătoarea lui Buteanu.Știind ca pe canionul Valea lui Stan poate fi aglomerat m-am trezit puțin mai devreme pt a evita “îmbulzeala” și pt a avea timp in a parcurge si celălat traseu - Vânătoarea lui Buteanu.După care era întoarcerea spre Piatra Neamt.Am parcat la câțiva metri de intrarea in traseu marcat cu PR,de altfel fiind cam unicul loc,cam pt vreo 2-3 mașini aproape de intrare.Am intrat pe traseu puțin nehotarat din cauza ursilor și pt ca... evident,nu era nimeni pe traseu,doar eu.Și așa a fost cam tot traseul,nu am salutat pe nimeni.Am făcut gălăgie la intrarea in traseu după care am parcurs tot canionul intrând in final in pădure pt a face traseul in forma de circuit pe la poiana Călugărița.Cam pe la începutul drumului forestier am avut norocul sa cunosc un grup din Ploiești care tocmai parcau si mergeau cu o a 2a mașina la intrare pt a face și ei circuitul.Am mers cu ei pana la mașina mea oferindu-le locul de parcare.Am trecut pe la ora 11 din nou prin fata intrării in canion și era o coada fără sf de mașini parcate pe marginea drumului și multă lume care cobora/urca pt a face canionul(mulți erau echipați).Nu am mai reușit sa fac și Buteanu din cauza traficului pe Trasnsfagarasn unde am pierdut mult timp.A fost o tura lejera și “răcoroasă”prin canion și pădure,deși nu am “gustat-o” prea mult fiind cu o zi înainte pe Vf.Moldoveanu.