Drumetie de o zi in muntii Bucegi

punct rosu : Hotel Peştera - Culmea Doamnele - Şaua Doamnele-Vf. Găvanele - Vf. Omu banda rosie: Şaua Doamnele-Vf. Găvanele - Vf. Omu ⛰ bada rosie : Vf. Omu-Şaua Doamnele - Șaua Bătrâna triunghi roșu: Șaua Bătrâna- valea Doamnele-Hotel Peștera
 Doamnele

Punct de plecare - telecabina Peștera, am urcat timp de 5 min. pe valea Obârșiei,la intersecția cu marcajul triunghi roșu am virat stânga spre valea Doamnele trecând peste un podeț ce traversează firul de apă al Obârșiei,iar de la stână am continuat pe marcajul punct roșu până în șaua Doamnele. Din șaua Doamnele am continuat urcarea către vârful Omu pe marcajul bandă roșie, trecând pe lângă vf. Găvanele și vf.Ocolit.
După un mic popas pentru câteva fotografii la vf. Omu, am coborât pe același traseu până în șaua Doamnele, de aici am continuat pe bandă roșie, trecând printr-o porțiune de jnepeni am ajuns la refugiul din șaua Bătrâna.
De la refugiul din șaua Bătrâna, am continuat coborârarea către sud concomitent pe marcaj bandă roșie și triunghi roșu. După aproximativ 5- 10 minute poteca marcată cu tringhi roșu coboară pe firul văii Doamnele, trecând pe lângă cascada Doamnei ajungem în scurt timp de unde am plecat.