MUNTII RODNEI | Creasta Rodnei | Cascada Cailor | Lacul Stiol

Salut.Ne-am hotărât cu tot grupul sa parcurgem toată creasta Rodnei in 3 zile.Am luat traseul de la schitul Borsa spre lacul Iezer unde aveam de gând sa campam dacă ne prinde noaptea,deoarece am plecat târziu din Piatra Neamt.Am reușit sa ajungem pe timp de zi la Lacul Iezer așa ca am urcat pana pe creasta pt a campa acolo,așa mai recuperam niște timp din ziua următoare.Ajunsi sus pe inserate am reușit sa montam corturile după care ne-am relaxat la șunca de berbecuț și un pahar de vin.Era și refugiul pe de pe Vf.Pietrosul Rodnei in apropiere,dar din păcate era putina mizerie și tavanul era spart.Nu prea am Închis nici un ochi noaptea deoarece stăteam in poziții incomode și de la 1:30-3:30 o furtuna ne-a ținut companie.Dupa care am avut ceva invitați nepoftiti pe la cort,dar na... dacă am ațipit vreo 20 min.A2a zi am fost pe cel mai înalt vârf al Rodnei,după care am început sa luam creasta.Cred ca am parcurs între 25-30 km de creasta,după care am campat in Saua Gargalau.A3a zi trebuia sa continuam spre Vf.Ineu dar se anunțase furtuna și unii băieți au avut rucsacele între 17-23 kg și oboseala din zilele precedente și-a făcut aparatia.Asa ca am schimbat planul și am coborât spre Cascada Cailor,un punct unde as fi vrut oricum sa ajung.Ne-am oprit cu băieții la Cascada,fotografii,prânz și am luat-o spre stațiune.Ajunsi in stațiune exact la timp,ne-am răcorit cu câte o bere după care a început sa ploua.Nu mai zic cum se vedea cerul unde ar fi trebuit sa fi fost noi.Asa ca după bere cu toții așteptam sa mergem la cazare(Mario&Emma in Carlibaba) sa facem un dus și sa mergem sa ne relaxam jos in piscina și sauna.Stiam din inainte ca nu o sa dormim prea bine și in seara aceea deoarece aveam camerele deasupra unei sali unde avea sa fie o nunta in noaptea aceea.Desi bucătăria era închisă pana la ora 21,sătui de conserve domna bucătăreasă ne-a încălzit inimile cu o ciorba și cu o mămăliguța cu brânza.A fost o drumeție super cu un timp minunat.Aici este și o filmare din ce s-a petrecut in acele 3 zile.Va mulțumesc pt timpul acordat!