Muntii Vrancei | Intalnire cu ursul si Turnurile Cozei

afas

In acest video am explorat o mică parte a munților Vrancei din Masivul Coza.Potecile sunt puțin bătătorite de drumeti probabil ca aceata zona nu este f.cunoscuta sau pt sălbăticia ce se ascunde in spatele acestor păduri.Dar eu am avut norocul sa-l cunosc pe Daniel, cunoscător al zonei.Fără el cu siguranța in unele zone nu as fi ajuns.Așa ca m-am întâlnit cu Daniel in Focsani după care am mers spre satul Coza,de unde am luat traseul cu marcaj BR spre Muntele Coza.Majoritatea traseului a fost parcurs prin pădure cu multe puncte de belvedere.Primul obiectiv au fost Turnurile Cozei după care am trecut prin Saua Geamăna și am luat-o pe nemarcat spre/pe Golul Cozei.Vroiam sa facem și Creasta Gurguiata dar am preferat sa o lăsam pe a 2a zi si sa mergem sa ne relaxam in jurul unui foc la refugiu,fiind deja o ora târzie.Pe a 2a zi se anunțaseră ploi începând cu ora 14 dars in schimb norii pe la 4-5 dimineața și-au descărcat furia,ceea ce ne-a împiedicat sa mai mergem pe Creasta Gurguiata care necesita cativa metri de cățărare pe stâncă umeda.De la refugiu am luat-o spre mașina făcând un mic ocol paralel cu traseul marcat.Semnele de marcaj au fost : BR din satul Coza pana in apropierea Golului Cozei,TR din Saua Geamăna pana la stana Vidreni.A 2a zi am luat marcajul cu PR de la stana Vidreni pana la intersecția cu BR care merge înapoi spre satul Coza.Dar noi cam jumătate de traseu la întoarcere ne-am abatut de la traseul BR pe nemarcat !