Touristik Label - 1016MN15: Câmpulung Moldovenesc - Poiana lui Mândrilă

medium
1:00-3:00h

Gallery

În Câmpulung Moldovenesc urmăm strada Rândunicii vizavi de magazinul Penny Market, apoi în scurt timp întâlnim indicatorul traseului TG și intrăm pe strada Valea Seacă. Urmăm această stradă spre munte, iar după 2 km întâlnim un loc de popas amenajat și un izvor. Aici traseul 16 TG părăsește Valea Seacă, dar TA continuă înainte. După încă aproape 2 km traseul se abate pe un drum spre stânga, trece un pârâu și continuă să urce pe lângă el. Din păcate locul nu e semnalizat, iar marcajele sunt foarte șterse. Urcăm de-a lungul pârâului, iar la fiecare intersecţie încercăm să alegem drumul care este mai apropiat de pârâu. Trecem pe o parte sau pe alta a pârâului, după caz, pentru ca pe ultimii 100 m să fim nevoiţi să mergem chiar prin albia pârâului. Deși până acum a urmărit fidel cursul de apă, marcajul îl părăsește pentru un drum care urcă spre stânga prin pădure. Aici marcajele sunt dese - dar tot șterse - și traseul poate fi urmărit în sfârșit cu ușurinţă. La ieșirea din pădure în Poiana Sihăstriei, unde se află un indicator vechi și o casă de vară, reîntâlnim traseul 16 TG. Semnele TA și TG vechi și șterse continuă până la Hotelul Rarău împreună cu traseul 17 PR.

Etape

Câmpulung Moldovenesc - Valea Seacă - Poiana lui Mândrilă

Descriere

Observații

Marcaje vechi și șterse, nerecomandat de Salvamont. Probabil se va renunţa la remarcarea acestui traseu.

Persoane care au contribuit

Câmpulung Moldovenesc - Poiana lui Mândrilă în Suceava, Giumalău-Rarău este un traseu de drumeţie mediu.