mediu/dificil

Traseul incepe in Statiunea MUntele Baisorii, din parcarea Motelului Alpin, dupa traversarea DJ107R urca usor pe partia de copii si partia de sanie, pe langa Centrul de inchiriere echipament de schi, apoi urmeaza cca 300 m marcajul banda rosie, in urcare.

La intersectia cu un...

Vă rugăm să vă autentificați pentru a vedea mai multe detalii
Etape

Circuit cu o singura etapa, traseul se preteaza pentru parcurgerea cu piciorul, cu bicicleta si cu schiuri de tura.

L-am parcurs cu schiuri de tura in 20.03.2022.

Descriere

La inters...

Vă rugăm să vă autentificați pentru a vedea mai multe detalii
Observații

La intersectia cu un drum (straduta) coteste in unghi ascutit spre stanga - S, continuand in coborare printre case, pana in marginea soselei unde intalneste marcajul cruce rosie pe care-l urmeaza in urcare usoara, spre S-V, pana ce traseul marcat intersecteaza soseaua spre Buscat Ski Resort.

Se traverseaza soseaua apoi se continua pe langa pensiunea Ski Land, spre S, pana la intersectarea unei poteci in unghi ascutit spre dreapta pe care o urmeaza pana la intersectia cu poteca marcata cruce rosie, evitand astfel soseaua..

Se urmeaza spre V-NV poteca marcata cruce rosie, numita si Drumul telefonului, paralela cu Valea Vadului, in urcare usoara, apoi cu panta din ce in ce mai accentuata,spre obarsia vaii si statiunea de schi Buscat

La telescaunul Buscat se poate urca partia verde sau asa cum am procedat se poate urca cu telescaunul spre  Vf. Buscat.

De la telescaun se urmeaza traseul marcat cu bulina galbena pe langa Vf. Buscat, apoi se continua in coborare pana la intersectia cu drumul marcat cu cruce galbena, continuam astfel pe ambele marcaje pana trecem de Izvorul Fantana Gabrienii, unde un stalp cu indicatoare semnalizeaza despartirea celor doua marcaje - bulina galbena continua spre stanga - N, spre Gabriana, iar noi urmam marcajul cruce galbena spre SE, pe culme catre saua La Plopis.De la intersectia din sa urmam acelasi marcaj cruce galbena, cca 1 km, prin padure, pe culme, pana ce ajungem la capatul teleschiului - Partia Baisoara.

Am coborat partia pana la drumul marcat cu banda albastra spre Paraul Crintului, apoi am virat dreapta si ne-am indreptat spre statiune unde am incheiat tura.

Persoane care au contribuit si comentat

Statiunea Muntele Baisorii - Valea Vadului - Vf. Buscat - Saua La Plopis - Partia Baisoara în Cluj, Cluj Ciclist este un traseu de Schi de tură mediu/dificil.