Touristik Label - 907MN08: Sebeşu de Sus - Valea Moaşei - Cabana Suru

Legătura Sebeşu de Sus - Cabana Suru, pe Valea Moaşei
Traseul 8 Punct Roșu face legătura între localitatea Sebeşu de Sus și Cabana Suru, urmând fidel (aproape întreg traseul) valea Moașei Sebeșului. Perspective asupra cascadelor superioare de pe Valea Moașei, asupra crestei principale și o locație primitoare.

mediu
3:30-4:00h

De la podul de la ieşirea din satul Sebeşu de Sus, se merge pe drumul forestier pe firul Văii Moaşei (la pod este un indicator). Traseul nostru continuă pentru aproximativ 1,5 h pe drumul forestier de pe Valea Moaşei, după care continuă pe potecă, în pădure. Prima parte o parcurgem pe versantul v...

Vă rugăm să vă autentificați pentru a vedea mai multe detalii
Etape

Sebeşu de Sus - Valea Moaşei - Cabana Suru

Descriere

Traseul 8 PR leagă localitatea Sebeşu de Sus de Cabana Suru, pe firul văii Moașa Sebeșului, cu o înlănțuire de cascade frumoase în sectorul superior. Un traseu destul de solicitant, cu aprox. 1000  m diferențe de nivel, în cca. 4 h de drumeție.

De la stația CFR Sebeș Olt, urmăm m...

Vă rugăm să vă autentificați pentru a vedea mai multe detalii
Observații

Traseu omologat. Iarna recomandat până la Cabana Suru.

Persoane care au contribuit si comentat

Sebeşu de Sus - Valea Moaşei - Cabana Suru în Făgăraş - Iezer - Păpușa este un traseu de Drumeţie mediu.
0 voturi

Comentarii

imaginea utilizatorului Ioan Bibirigea

Frumos dar solicitant.

Completed Checkbox:
imaginea utilizatorului Badescu Valentin

Am făcut traseul in 11 decembrie 2021 pot sa zic că cineva a făcut 2 glume proaste pe traseu. 1 au pictat o săgeată care indica direcția greșită, indica un drum printr-o mica vale spre stanga abia după 30 de minute de escaladat am realizat că traseul devenea tot mai dificil și am hotărât să urcăm o creasta in dreapta pentru a vedea mai bine zona. De fapt unde săgeată arata stânga trebuia mers la dreapta și urcat ușor pe mini creasta. 2 au tăiat un 0 de pe indicatorul de la stână și arată 3 minute până la cabană. Poate daca zbori. In rest traseul iarna e destul de dificil, aluneci tare fara bocanci buni sau colțarii de drumeție. Nu am făcut vârful din cauza vremii schimbătoare, a doua zi ploua torențial și abia la amiaza am găsit o fereastra să plecăm de la cabană spre mașini.Am mers pe triunghiul albastru până la poteca sportivilor pt a nu mai ocoli.

imaginea utilizatorului muntii nostri

Bună ziua!

Vă rugăm să semnalați aceste aspecte și către Salvamont Sibiu.