Circuit Bucegi 2 zile - ziua 1

Etape

a

Descriere

Punct plecare: Drum forestier Râșnov (intersecție V. Glăjăriei cu V. Mălăiești)

Vă rugăm să vă autentificați pentru a vedea mai multe detalii
Observații

Venind dinspre Pârâul Rece pe DN 73A, se face stânga pe DJ 101 la aproximativ 1 km după panoul rutier de intrare în Râșnov (imediat după ce apare și indicatorul la dreapta spre Centru și Cetate). Dacă veniți din sens opus, se face dreapta chiar la panoul rutier “Râșnov”. De aici se urmează drumul, care este marcat permanent cu bandă albastră (atenție la bifurcații, căutați cu privirea în ce direcție se continuă marcajul ca să nu virați greșit).

Drumul era în stare destul de bună în iulie 2017 (cred că a fost reparat între feb 2015 și iulie 2017 și exista o bucată mai lungă asfaltată). Ultima porțiune nu este asfaltată, dar este ok pentru orice tip de mașină.

Se poate lăsa mașina la bifurcația cu Drumul forestier Mălăiești (este un stâlp cu săgeată). Există spațiu pentru cel puțin vreo 5-6 mașini. Aici am lăsat noi mașina (în total 11 km de la drumul național).

Persoane care au contribuit si comentat

Circuit Bucegi 2 zile - ziua 1 în Braşov, Braşov Ciclist este un traseu de Drumeţie mediu.